Σελίδες
▼
Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011
Τρίτη 30 Αυγούστου 2011
Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011
Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011
Τρίτη 23 Αυγούστου 2011
Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011
Ετήσια Πανήγυρις Ιεράς Μονής Κοιμήσεως Θεοτόκου Καλλιμασιάς
Η Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Πλακιδιωτίσσης Καλλιμασιάς εορτάζει την ετήσιά της εορτή στην απόδοση της εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, την Τρίτη 23 Αυγούστου 2011, ως εξής:
Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011
Ώρα 7.00 μ.μ. Πανηγυρικός Εσπερινός μετά αρτοκλασίας
Τρίτη 23 Αυγούστου 2011
Ώρα 7.00 π.μ. Πανηγυρικός Όρθρος μετά αρτοκλασίας και Θεία Λειτουργία.
Μετά την απόλυση της Θείας Λειτουργίας θα παρατεθεί τράπεζα αγάπης σε όλους τους προσκυνητές.
Σάββατο 20 Αυγούστου 2011
Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011
Τρίτη 16 Αυγούστου 2011
Ο ΑΓΙΟΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ Ένας ένδοξος νεομάρτυς του Χριστού από το Πήλιο
![]() |
Εικόνα 1 |
Μέσα στο πολυπληθές νέφος των νεομαρτύρων, οι οποίοι θυσίασαν την ίδια τους τη ζωή για τη χριστιανική πίστη κατά τη διάρκεια της σκοτεινής περιόδου της Τουρκοκρατίας και διδάσκουν τους σημερινούς νεοέλληνες με το αγωνιστικό τους φρόνημα και τη θαρραλέα ομολογία τους στον Ιησού Χριστό, συγκαταλέγεται και ο Άγιος νεομάρτυς Σταμάτιος από το χωριό Άγιος Γεώργιος Νηλείας του Πηλίου, ο οποίος μαρτύρησε στην Κωνσταντινούπολη στις 15 Αυγούστου του 1680. Πληροφορίες για τον βίο και το μαρτύριο του Αγίου μας παρέχουν ο Ιωάννης Καρυοφύλλης, ο οποίος συνέγραψε σύντομο μαρτύριο του ενδόξου νεομάρτυρος, το Νέο Μαρτυρολόγιο, το οποίο όμως αναφέρει λανθασμένα την ημερομηνία του μαρτυρίου του και ο Αγιορείτης μοναχός Ιάκωβος Κωφός ο Νεοσκητιώτης, ο οποίος μαζί με το μαρτύριο εποίησε και ασματική ακολουθία προς τιμήν του.
Κυριακή 14 Αυγούστου 2011
Η Κοίμησις της Θεοτόκου (Του Ιωάννου Φουντούλη)
Η ΚΟΙΜΗΣΙΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Του Ιωάννου Φουντούλη, Καθηγητού Πανεπιστημίου
Η εορτή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, πού εορτάζει στις 15 Αυγούστου ο χριστιανικός κόσμος, είναι η μεγαλυτέρα από τις εορτές που καθιέρωσε η Εκκλησία προς τιμήν της Μητρός του Κυρίου, τις θεομητορικές εορτές. Ίσως είναι και η παλαιοτέρα από όλες. Τις πρώτες μαρτυρίες έχουμε γι’ αυτήν κατά τον Ε΄αιώνα, γύρω στην εποχή που συνεκλήθη η Γ΄Οικουμενική Σύνοδος της Εφέσου (451), που καθώρισε το θεομητορικό δόγμα και έγινε αιτία να αναπτυχθή η τιμή στο πρόσωπο της Θεοτόκου.